Valborg

Mest av allt hade jag velat fira penguin som fyllde 20 år på valborg men jag fick göra det näst bästa: Dra in till Göteborg med löftaborna.

Jag kan slänga in lite bilder till veckan men berättar bara lite snabbt nu om helgen:

Valborgsmässoafton började med skola och besök på kontmuseét i Göteborg, det blev ett hastigt besök (mycket skulle hinnas med på kort tid). När det var över for vi tillbaka till skolan, åt, fixade oss lite sedan styrde vi in mot stor stán igen. Där såg vi när Chalmars kom med sitt stora tåg av lastbilar med olika utklädda människor på flaken och efter det gick vi och käkade på en turkisk restaurang, MUMS. Därefter blev det Gretas (gayklubb) ;D
Fan vad vi hann med mycket på kort tid kan jag lova, haha

Igår hade vi en underbar kväll hos Carro som med familj hade fixat massa lekar, kubb och mat till hela klasen. Hur mysigt som helst!

Idag har jag varit trött som få, jag tillät mig själv att ha en degardag, bara släppa allt skolarbete och sitta/ligga och glo på How I met your mother. Detta kommer förhoppningsvis leda till och jag får en pigg måndag i morrn (räkna dock inte med det;) ).

That was it for me, pictures later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0