vakna

I tisdags kom jag hem till Åsa och mina älskade löftisar igen (saknar dock tokholmarna redan).

Här rådde ingen återhämtning efter fem hektiska praktikveckor. Nej iväg till TUR mässan efter en dags genomgång om våra uppgifter.

Första mässdagen avslutades med mingen bland montrarna, vi fick syn på Greklands monter och utbrast "Vi vill jobba i Grekland!". Sagt och gjort iväg till montern och visitkort slängdes ut över disken. Morgonen efter väcktes jag av att telefonen ringde. Det var Alexandros som hittat mitt kort när han anlänt till mässan på morgonen och nu ville han ha praktikanter som inkastare till sin monter. Vi hade redan det uppdraget för solresor men bara någon timma per dag så jag hoppade på "Greklandspraktiken" också och drog med mig de andra som också lämnat sina visitkort där.
 


Det blev några minst sagt fullspäckade dagar, ena sekunden i solresors monter och andra i greklands. Nu känner jag mig som en zombie och försöker samtidigt smälta alla intryck och härliga människor vi haft turen att träffa och umgås med. 

Tusen stjärnor till TUR 2010!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0