pluggeliplugg

Måste få motivation, jag har typ längtat efter att sätta tänderna i lite skolarbete för att jag har varit så rastlös men nu känns det som att allt kom på en gång och jag vet inte var jag ska börja. Två dunder uppgifter ska göras så det blir att sitta hela dagen i dag.

På torsdag är det maskerad som gäller. Har nog äntligen bestämt mig, jag ska vara en av brudarna i dream girls (det är film tema). Nu behöver jag bara brun kroppsfärg för jag har lånat en peruk av en klasskompis.

I lördags var jag med några från klassen på bokmässan i Göteborg. Den första vi såg då vi kom dit var Carolina Gynning. Sedan då vi kom in såg vi Marina, hon som skrivit Martina böckerna och underbara älskade. Sedan såg vi några vi inte ens visste vilka det var, det var sjukt mycket folk nämligen. Då vi lessnade gick vi på stan istället och såg en modevisning i Nordstan. På kvällen drog vi till kungsbacka och partade loss lite granna. Tråkigt folk det var på den krogen men det sket vi i och körde vårt eget race. Det blev en bra dag med dessa awesome people!

Mamma ringde och sa att hon bokat biljetter till mig då jag ska hem på höstlovet. Tiden bara springer förbi. Längtar till jag får krama om mina små hundar igen, det är sjukt hur beroende man blir av sina husdjur. De är ju runt en hela tiden och speciellt Molly tar upp en så stor del av min tid så inte undra på att man blir rastlös utan henne. What can I say?  I'm a dog person.

Nu ska jag få något gjort hade jag tänkt.

puss, kram och nyp i stjärten^^

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilket datum är det du kommer hem då? :D



Förresten, hur många kan man sova hos dig? ^^ Cecilia har ju bokat en resa till dig i December och jag ska med tänkte jag, om jag får? (A) Sedan så kanske Jenny också följer? Hon tror att hon kan och så vill hon ju också med. Men ja, vad tycker du om det? ^^ Haha.

2009-09-28 @ 15:50:30
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0