missat!

Fick nyss veta att jag missat både Soran och Björn när de var på Tv, SAMTIDIGT!
Skamligt, men hur många är vi inte som delar på samma Tv på det är stället så finns inte så mkt att göra åt saken.
Nu kan jag i allafall inte somna så satt o läste mina vänners bloggar och hittade det här, det var mkt längre men jag kör bara hälften:



IDAG:
Är det: måndag
Kläder: rutiga sovbyxor och idus rosa t-shirt
Är bättre än igår: hmm...

IMORGON:

Är det:
Tisdag
Planer: skola
Någonting tråkigt som händer imorgon: Förhoppningsvis blir det är bra/rolig dag!


FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
vaknade
Vad åt du sist? skinksås och pasta eller ner förresten ett päron
Vad irriterar du dig på? folk som bara klagar (framförallt på sig själva)
Tror du på distansförållanden? you never know
Vem tänker du på just nu? Rubban (som håller mig sällskap över msn för tillfället)
Tror du att personen tänker på dig med? Det hoppas jag verkligen ;)
Vart reste du sist? Till Magaluf styrde vi vår sista resa...
Vad gjorde du igår kväll? såg P.S I love you
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet): loove
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja om jag kommer ihåg att man ska göra det.
I vems säng sov du inatt?  min bara min!
Vilken färg har din tröja? rosa
Saknar du någon? ja, några!

Nu MÅSTE jag sova,
NATT!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du MÅSTE se reprisen! :O Det var hur kul som helst! Men usch vad jobbigt :/ Skaffa en liten billig en ;D haha

2009-09-07 @ 23:24:12
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Rubbiz

Jag tänker på dig med!! miss you <3 Snart kommer jag ner : )))

2009-09-08 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0