hello

Jaha då har man nyss käkat fet middag här på skolan, god mat har vi då i allafall.
Känns som att lektionerna äntligen börjat rulla på också, tummen upp för det!

Igår fyllde stora syster 20, fick ringa flera gånger och skicka sms innan jag fick ta på henne. Men då jag väl hade henne på tråden fick jag lite up date på vad som pågår i hennes liv och det är alltid nice.

Nu ska jag snart till gympa salen och kolla när några class mates spelar fotboll samtidigt som jag cyklar lite i "gymmet" som ligger snett ovanför. Är van att gå ut och gå varje dag då jag bodde hemma och jag hade hundarna åde, blir inte alls att göra det här. Kanske måste ta hit vovven i smyg?

Dax att byta om,

tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaaa!! :D Jag längtar SÅÅÅ mycket och vi ska ha så jäävla kul!! :D

2009-09-25 @ 15:10:18
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0