Här bor jag...

Ja eftersom att jag fortfarande inte har någon kamera så fick jag googla fram en lagom rolig bild på skolan... så här bor jag i en av de små byggnaderna.
Löfta

Helgen började med att jag stack in till Göteborg med några från klassen. Vi mötte upp en kompis till Nanette som bor där. Sedan blev det att gå till ica köpa lite grejer till tacos och sedan laga maten.

Mätta och belåtna började vi byta om, jag agerade lite frisör och fixade håret på några och sedan kom det lite mer folk så vi spelade spel, bara hängde och sedan drog vi mot stan. På bussen vare ett gäng "flickor" (eller vad man ska kalla dem) som skulle bråka en massa och tyckte det kändes smart att börja mucka med nästan två meter långa Klas som var med oss, det bör tilläggas att de var i mag höjd på honom vilket fortfarande ger oss många goda skratt. När "flickorna" väl gav upp så gick vi till Bryggeriet där vi spenderade resten av kvällen, very nice : )

lördagen for jag, fredrik, Anders och Petronella tillbaka till Åsa på förmiddagen. På väg till skolan upptäckte vi att det vad extrapris på glass på glass kafét så det blev glass och senare på kvällen blev det film med lite fler människor från klassen. Vingar av glas, den blir jag ALDRIG trött på. Sedan umgicks vi med några fler på internatet tills det blev läggdax.

Söndag=slödag, glass igen (sista dagen innan kafét stänger för säsongen). Sedan prommis, sova och film.
Tina ringde och berättade att hon ska komma och hälsa på i helgen, score!
Sedan fick jag en pik av mamma som tycker att "Ja Ellen det kanske är dax att skaffa en ny telefon" hon skyllde på att det brusade och höll på. Telefonen (som jag haft i fyra år nu) har hunnit bli utsatt för en del så hon kanske har rätt...

Måste även gratulera Mickis till hennes första bil, hon har äntligen lagt ut bilder på hennes blogg. Härligt härligt!

That's it,
ha det bäst!

LN

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha vad söt du är! :D Jag tackar ^^ Kul att få se vart du bor! :D

2009-09-07 @ 18:36:58
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jaaa ^^ Det var underbart gott!



Jag blir besviken om du inte sitter och kollar på Roast at berns just nu där Björn och Soran är med? :O

2009-09-07 @ 22:37:56
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0