sånt´ är livet (just nu)

Ja nu är det dags att sova, jävlar vad seg dag. Vi har haft tema dag om Charles Darwin, 8:40-16:00 typ bara sitta och lyssna...

I går var det måndag, behöver jag säga mer?
En gång var det var någon som sa till mig att det är på måndagar allt går fel, tror jag sa emot då men nu har jag insett att det stämmer. Allt kanske inte gick fel i går men kände mig som en zombie all day long. Jag skyller på att det var måndag.

Helgen var skön. I fredags blev det Idol, lite svammel och live musik (fick lyssna på gitarr spel). I lördags uppgraderades gitarr spelet och sången en aning då satt vi och lyssnade på två riktigt duktiga musiker här på skolan. Gåshud säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0