eld i röven

Nu är det dags att lägga i nästa växel, mkt plugg men I can do it!


I dag åkte Cecilia hem, hon har varit här och hälsat på i en vecka. Fy fan va roligt det har varit och nu kommer vi att ses igen på lovet och sedan i december då föhoppningsvis även Mickis kommer på besök!

Vi har hunnit med både det ena och det andra. I torsdags var det maskerad på skolan. Så sjukt roligt att se var alla hade klätt ut sig till. Det fanns poliser, Willy Wonka, Pocahontas, Cat women och många många fler.


Dagen efter stack vi in till Göteborg på kvällen för att fira klassens nyblivna 20 åring. Resten av helgen tog vi det ganska lungt bara umgicks med lite skolfolk och var in i kungsbacka en sväng.


Jag har åkt på en förkylning och även haft feber idag så nu ska jag ta och sova bort eländet!

Go´natt!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Jag ska boka vilken dag som helst! :D Har varit inne på hemsidan men jag fattade inte riktigt vad jag skulle boka XD Haha. Ska fråga Cecilia och då bokar jag på en gång! ^^ Promise!



Ohh, coola naglar :D Känner att jag behöver lite inspiration. Gör bara tråkiga nu ;D Haha.



Nej nu har jag inte ont i käften alls :D Riktigt skönt! Men snart ska jag väl dra två tänder så då får jag ont igen :/ Men jag biter ihop! ^^



Miss u too! Pusssss!

2009-10-10 @ 13:32:03
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0