Du vet, vanliga tankar

Jag och Tessa har funderat på en sak. Ja detta är la lite en fortsättning på rubriken på mitt förra inlägg "Ni tänker för mycket", ett citat av Jim som satt och lyssnade på våra funderingar.

Anyway, vi satt och kollade på Criminal minds: varför ser alla mordoffer i den serien och många liknande serier bra ut? 
De radar upp bilder på alla offer en seriemördare tagit livet av. Om det skulle skett i verkligheten kankse det skulle vara svårt att hitta en sådan bild på varje människa. Jag har i allafall inte massa fixade "modellbilder" liggandes.



Haha shit vilka funderingar man kan ha sådär framför Tv:n mitt i natten.

Mest troligt så stämde Jims kommentar.

Nu ska jag i allafall dra och mysa på lite hos Annie.

Herrå'


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jadu, vi är som vi är ; ) men jag tkr det är bra att vi tänker så mkt som vi gör, för jag menar.. hur annars hade vi kunnat komma fram till de skitbraiga slutsatser som vi gör av allt tänkande?



Miss u honey, talk too u soon! Love <3

2010-03-07 @ 21:11:06
URL: http://my.opera.com/ThereseSe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0