snart

Nu har vi precis ätit paltmiddag här med familj och släkt. Strax innan det åkte de sista av mina kära vänner hem efter att ha varit och önskat mig lycka till. Åh vad konstigt det känns, så van att ha dem nära och nu kmr de att vara så långt borta...

Nu bär det av i allafall, ner till Åsa, ner till Göteborg.
Taggad? Ja
Nervös? JA

Fick ha lillebror till hjälp för att få igen väskan, två hansson fick alltså sitta på den för att den överhuvudtaget skulle gå igen. Men nu jävlar är det färdigpackat. Två resväskor och en axelväska. 

Får uppdatera när jag kommit fram, ska köpa en kamera så fort som möljligt så det blir lite fotodokumentation också eftersom jag lovat att blogga där nere : )

Hörs!

Kommentarer
Postat av: din Annie <3

nu följer jag dig, som du gjorde med mig i Australien!

Vi ses snart gumman!

Jag älskar dig!

2009-08-22 @ 17:57:47
Postat av: Anonym

Det känns tryggt gumman! <33

2009-08-23 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0