En vecka

En vecka, känns som längre fast samtidigt inte haha så kan det va!

I fredags var jag ut med några klasskompisar i kungsbacka, kom dit vid tio så då vare helt dött men sedan började folket droppa in o jag var ju redan i gott sällskap. En riktigt härlig kväll som avslutades med en bussresa som hette duga. Chaffisen hörde att de andra kallade mig Boden (vilket händer ganska ofta) så i högtalarna hördes "nästa hållplats Luleå".... "Nästa hållplats Boden"  Fredrik är från Västerås så då kom även "Nästa hållplats Västerås", okej kanske inte verkar så kul när man läser det, men om ni hade varit där ; ) Undra vad de andra passagerarna tänkte...

Lördagen var så slö den kan bli, vi måste få några helgaktiviteter här i Åsa annars vette fan vad vi ska göra. Det blev i allafall lite bakning o film och idag blev det också film o lite prommis. 

I morrn börjar skolan på riktigt i allafall, Tyska ser så mkt fram emot det... eller inte.

Nu ska jag i allafall ta o hoppa i säng!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0