Framme

Skolans bibliotek har tre datorer, vid en av dem sitter jag nu. Om jag tittar åt höger så blickar jag ut genom ett stort fönster vars vätter ut mot havet. Ja det är jätte fint här. Rummet är dock ganska slitet, men allt har sin lilla charm. Lärarna verkar i allafall jätte trevliga, det har dock inte kommit så många elever ännu. Har fått höra att jag är och kommer att förbli ända Norrbottningen på bygget, men det ska väl gå bra det med.

Förmiddagen spenderades inne i Götet, med pappa som följt med i egenskap av flyttgubbe. En så otroligt härlig stad. Åsa där jag är nu (lite utanför göteborg) är också mysigt. Finns typ tre restuaranger, ica, shell, blomaffär, sjukgymnast och bank. Ganska chill för om man behöver något annat går det bussar hela tiden till både Varberg och Göteborg. Är ganska spänd på att åka in och kolla i Varberg också.

That's it, ska ladda för morgondagen då mina "huskompisar" anländer.
 Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Heeej!! Jag saknar dig också. Hela dagen idag har jag tänkt "var är hon nu då, stockholm kanske" "nu måste hon vara framme" Du ska bara veta hur tråkigt det känns att du har åkt. Menar det verkligen. Har alltid så roligt med dig och du är min lilla partybrud! :D Hur ska jag klara mig nu. Eurobonus kortet känns lockande ^^ Love you!

2009-08-23 @ 20:28:36
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0