Det som händer och sker

Jahapp ska snart käka middag sedan blire något träningspass i gympasalen, kmr vara pass varje måndag o onsdag tror jag det var. Skööönt!

Har precis fått veta att vi ska hålla på o guida och grejer på en resa som vi ska på om två veckor. Jag ska guida något äppelutställning/ kungagraven i Kivi. Har ingen aning om vad det är ännu men det lär jag väl märka.

Hade ju planerat ett kamerainköp så snart som möjligt men jävlar vad avgifter vi måste betala av våra små csn lån o bidrag så har ingen aning om hur det ska gå ihop så bloggen kanske inte piffas av några bilder på ett bra tag tyvärr... ska dock göra mitt bästa för att få ihop till systemaren som jag har spanat in.

Hemlängtan har jag börjat känna av, speciellt i helgen då vi inte hade så mkt för oss. Då ville jag åtminstone att mina nära o kära skulle vara här. Tur att det finns telefon i allafall, då fick jag höra om Annies fjälltur, lilla systers skola och Jullans äventyr ännu längre ner i Sverige.

That's it, over and out!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Hahaha ja det har jag :D Ja jag kan göra det kanske senare eller imorgon ^^ Den är inge märkvärdig, helt okej första bil :D

2009-09-02 @ 15:38:26
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0